گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد
سرخط خبرها

درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۷۴۴
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه شهر «طوباس» شاهد درگیری مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری با یکدیگر درگیر شده‌اند.

گردان طوباس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان در محور «طمون» با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیر شده‌اند.

گردان طوباس با اشاره به شدت درگیری‌ها تاکید کرد که مبارزان این گردان به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی آتش گشوده‌اند و چندین بمب را به روی آنان منفجر کرده‌اند.

شاخه طوباس گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز از تیراندازی به سوی نظامیان صهیونیست در تقاطع «طمون» واقع در شهر «طوباس» در کرانه باختری خبر داد.

همچنین گردان‌های «شهداء الاقصی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» مقابله کرده‌اند و در محور تقاطع «طمون» و میدان «خدمات» به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

علاوه بر این منابع رسانه‌ای از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عزون» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس اعلام این منابع مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک عزون با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند و با بسته‌های انفجاری آنان را هدف قرار داده‌اند.

شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز به ورزشگاه «لوثری» در شهرک «طور» واقع در شرق قدس اشغالی یورش بردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->